Dag 3 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Koemvanas - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Koemvanas - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De volgende dag hebben we ontbeten en gingen Bram en ik samen naar school. Op school hadden we theorie en daarna had ik gesprek met Remo over het wisselen van het gastgezin.

Na het gesprek hadden we praktijk i.v.m de cluks die 2 leerlingen moesten geven en gingen we als eindspel voetballen. Na de les hadden we even pauze en daarna had ik weer een gesprek en moest ik samen met Christien naar de bibliotheek om een brief te schrijven over mijn fouten.


Toen ik klaar was gingen wij samen naar het park om het tweede gedeelte te volgen en gingen we een kleine speurtocht doen. Na de speurtocht moesten we terug naar school en zou ik nog een gesprek krijgen maar ze waren me vergeten.

Vervolgens waren we thuis en hebben we samen gegeten met het gastgezin en daarna zijn we naar de fitness geweest en hebben we weer huiswerk gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2017

Dag 7

18 November 2017

Dag 6

17 November 2017

Dag 5

16 November 2017

Dag 4

14 November 2017

Dag 3

Actief sinds 13 Nov. 2017
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 3575

Voorgaande reizen:

13 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: