Dag 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Koemvanas - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Koemvanas - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De volgende dag ging ik naar school met de bus eenmaal op school moesten we wachten op elkaar en gingen we samen naar boven en kregen we informatie over de school en hebben we pasjes gekregen.

Na de informatie kregen we gewone les en kregen we de opdracht op 3 dineren voor de bereiden en dan volgende week krijgen we een van de drie dingen aangewezen die we moeten uitvoeren.

Daarna hadden we praktijk waarbij we een fittest moesten uitvoeren, zoals push ups sit ups en de shuttle run. Na die testen kregen we massage, rek vormen en de fomeroller.

Na school gingen Bram en ik samen naar zijn gastgezin om samen naar mijn gastgezin te gaan om mijn spullen te halen, om vervolgens naar zijn gastgezin te gaan.

Toen we terug waren hadden we nog tv gekeken en huiswerk gemaakt en daarna gingen we slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2017

Dag 7

18 November 2017

Dag 6

17 November 2017

Dag 5

16 November 2017

Dag 4

14 November 2017

Dag 3

Actief sinds 13 Nov. 2017
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 3578

Voorgaande reizen:

13 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: